Noua serie de tractoare Case IH Puma 140-240 Stage V


18.11.2020

         Noua serie de tractoare Case IH Puma 140-240 lansată în 2020, beneficiază de un design nou, precum și caracteristici suplimentare pentru confortul operatorilor. Ca și înainte, gama rămâne împărțită în două linii distincte - modelele compacte Puma 140-175 și tractoarele mai mari Puma 185-240.

Motoare noi și Stage V

Toate modelele Puma sunt dotate cu motoare de 6,7 litri FPT Industrial, în șase cilindri, iar seria Puma 140-175 respectă de acum normele de poluare Stage V. Cu tehnologia Hi-eSCR - modelele Puma 185-240 respectau deja aceste norme. Nu se schimbă volumul capotei motorului, capota motorului rămâne aceeasi, cu spațiu suficient sub ea pentru oxidatorul de particule diesel de la Stage V. Toate modelele Puma Stage V sunt 100% HVO Diesel cu ulei biodegradabil, cu intervale de schimb de 750 ore la uleiul de motor și 1500 de ore la uleiul de transmisie, ceea ce înseamnă mai puține schimbări de ulei / filtru pe durata de viață a mașinii, scăzând astfel costurile de mentenanță. Există și câteva noutăți la nivel estetic.

 

Design masculin, personalizat

Ameliorările au fost făcute la nivel de confort și estetică a capotei motorului, care e mai fluidă. Designum capotei este cunoscut deja de la modelul Optum din 2015, apoi la Magnum AFS Connect din 2019. Acesta îi conferă mașinii un stil pur masculin, ferm și oarecum animat, diferențiat de modelele concurente prin faptul că este personalizat, nu lasă impresia unui obiect sau a unei mașini industriale. De asemenea, tractoarele din noua serie Puma au incorporate lumini de drum și de lucru modernizate, așa cum se găsesc deja pe tractoarele Case IH Optum și Magnum. Actualizarea luminilor rutiere și de lucru oferă acum până la 40.000 de luxi în specificațiile sale de top LED.

Titanții față reconfigurați

Tiranții pe față devin mai compacți înspre puntea față, ceea ce înseamnă o mai bună integrare a ridicătorului pe față. Cu acest lucru nu doar că are mai multă putere, ci și o capacitate fizică de ridicare. Utilajele încărcate pe față pot fi mai grele. Dar acesta nu este avantajul fundamental. Avantajul fundamental este geometria tiranților. În momentul acesta efectul de parghie pe care îl imprimă greutatea utilajului pe puntea față este mai mic, pentru că punctul de acroșaj este mai aproape de centru punții față, iar acesta este un avantaj foarte bun pentru tot ceea ce înseamnă broad ability.

Cand stai la volanul Pumei și mergi pe stradă ai o greutate pe față mai considerabilă. Acolo simți îmbunătățire în calitatea ținutei de drum, iar pe de altă parte, efectul de pârghie este mai mic pentru că punctul de acroșaj este mai aproape de centrul punții față. De asemenea, în cabină se observă un volan nou, opțional, care arată entuziasmant, dar și o reconfigurare a ecranului AFS 700.

 

Bogdan Constantin
PR & Communication Specialist