Utilajele CASE Stage V îşi demonstrează deja eficacitatea


06.08.2019

              După introducerea noilor standarde de emisii poluante, CASE Construction Equipment anunţă prima vânzare europeană a gamei de excavatoare Stage V. Utilajul, un model CASE CX90D, a fost vândută de către societatea Dennis Barnfield din Anglia, pentru a fi utilizată în sectorul construcţiei de drumuri, dar și oriunde este necesară o intervenţie rapidă. Primul proiect al excavatorului este un sit de dezvoltare a locuinţelor din Cheshire, în nord-vestul Angliei.

Excavatoarele din gama CASE CX90D au fost prezentate la BAUMA 2019, în cadrul secţiunii rezervate utilajelor pentru construcţii urbane. De fapt, a fost chiar actorul principal, alături de excavatoarele CASE CX18C și CX37C sau încărcătorul pe roti CASE 321F.

Eficient și compact, perfect pentru mediul urban, dar și în afara lui.Atenţia deosebită acordată de către producător pentru CASE CX90D este justificată de succesul de piaţă al acestei game extrem de versatile, disponibile în mai multe variante constructive, fiecare perfect adaptată pentru anumite tipuri de activitate. Aceasta se situează la mijlocul clasei sale.  Astfel, la BAUMA a fost prezentat pentru prima dată modelul CASE CX90D MSR, în construcţie “swing”, cu un design adaptat lucrărilor publice rutiere, acolo unde traficul nu poate fi întrerupt. Gabaritul părţii rotitoare nu îl depășește pe cel al șenilelor, astfel că operatorul poate lucra continuu, la rotirea mașinii nemaitrebuind să fie atent la partea din spate.  

Motorul său Yanmar de 69 CP îl face să fie cel mai puternic utilaj pentru clasa sa, acesta având o capacitate de 3,3 litri. Dar ceea ce îi oferă cu adevărat caracteristicile unui utilaj de top este capacitatea de a oferi un cuplu maxim chiar și pentru o gamă de turaţii reduse. Excavatorul CASE CX90D este cel mai rapid pentru clasa sa, dar și modern, permiţând acces rapid la rezervorul de ulei, un cuplaj rapid pentru echipamentele de lucru dar și lumini LED de ultimă generaţie, cu o rază de acoperire sporită. Cabina sa spaţioasă face parte din noul concept CASE D SR, concentrat pe calitatea vieţii la bordul utilajului. Noua cabină este echipată cu un sistem de monitoare cu diagonală mare, poziţionate pentru a fi ușor de citit, dar și un scaun special conceput pentru a reduce solicitarea anumitor zone ale corpului operatorului, și astfel a crește capacitatea sa de lucru și concentrare pentru perioade lungi de timp.

Declaraţiile primilor utilizatori ai CASE CX90D din Europa

       „De la concepţie până la finalizare, întregul proces de achizie derulat cu ajutorul reprezentanţilor CASE a fost fantastic”, a declarat Phil Barnes, Managing Director. „După ce am folosit mașinile CASE timp de 27 de ani, am fost încântaţi să adăugăm modelul CX90D la flota noastră - cea de-a patra nouă mașină nouă în ultimele 12 luni. Suntem mândri de a avea prima mașină CASE vândută în Europa cu noul motor Stage V. Cooperarea și ajutorul tuturor celor implicaţi au făcut ca adaptarea să se facă foarte uşor.”, adaugă el.

Introducerea motoarelor Stage V în gama europeană a CASE a fost impusă de noile standarde UE privind emisiile, introduse în ianuarie anul acesta. În prezent, pe deplin implementate, acestea impun o nouă limită pentru numărul de particule (PN) și o limită redusă pentru particule (PM) în emisiile provenite de la orice mașină mobilă non-rutieră de sub 56 kW.

„Motorul Yanmar Stage V folosit în CX90D este cel mai puternic din segment. Pe lângă îndeplinirea cerinţelor legale, oferim de asemenea 20% mai multă putere, cu o scădere cu 4,5% a consumului de combustibil. Ceea ce înseamnă că putem oferi clienţilor noştri motoare curate, fără a face un compromis de putere, păstrând moştenirea noastră.”, explică Sandro Vitale, Di¬rector de produs General Construction, CASE Construction Equipment Europe.

„Întotdeauna am pus operatorii noștri pe primul loc când efectuam modificări ale mașinilor. Noul motor continuă să furnizeze cele mai bun nivel de zgomot din clasă, măsurând doar 69 dB în funcţiune. În același timp, filtrul de particule diesel care este necesar pentru a îndeplini noile standarde UE privind emisiile are un sistem de auto-curăţare, ceea ce înseamnă că nu are nevoie de o atenţie specială din partea operatorului.”, adaugă Vitale.